Vierailu UKK-arkistoon 16.9.2017 – ilmoittaudu la 9.9. klo 23 mennessä

HUOM Ilmoittautumisaikaa jatkettu lauantaille 9.9. klo 23 saakka.

Tasavallan presidentti Urho Kekkonen perusti elokuussa 1970 Tasavallan Presidentin Arkistosäätiön, jonka tarkoituksena on Kekkosen sanoin: ”luovuttamastani ja muusta kirjallisesta aineistosta muodostaa arkisto ja ylläpitää sitä historian tutkimuksen edistämiseksi”.

Historiallinen Yhdistys järjestää jäsenilleen ja yhteistyötahoilleen 16. syyskuuta 2017 jäsentilaisuuden, jossa tutustutaan UKK-arkistoon Orimattilassa. Yhdistys tarjoaa keittolounaan osallistujille.  Opastuksesta vastaa arkiston työntekijä ja yhdistyksen hallituksen jäsen tutkija Janne Ridanpää.

Aikataulu

12.00 Tutustuminen arkistoon ja sen historiaan

14.00 Keittolounas

16.00 Kahvit

17.00 Tilaisuuden päättäminen

***

Yhdistys järjestää tilaisuuteen bussikuljetuksen, jos osallistujamäärä on vähintään 20. Kuljetuksen hinta on edestakaisesta matkasta (HKI-ORIMATTILA-HKI) 10 euroa. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan halukkuus yhteiskuljetukseen. Jos osallistujia on alle 20, pyritään järjestämään yhteiskyydityksiä henkilöautoilla.

Mahdollisen bussikuljetuksen aikataulu:

11.00 lähtö Helsingistä (Unioninkatu 38)

17.00 lähtö Orimattilasta Helsinkiin

***

Ilmoittautuminen tämän linkin takaa 9.9 klo 23.00 mennessä  https://goo.gl/forms/xzj64S33PlUg0VV12

Lisätiedot yhdistyksen sihteeriltä;                   Kaisa-Leena Rahikka

Kaisa-Leena.Rahikka@helsinki.fi

UKK-arkisto;                                                           UKK-tie 8, 16350 Niinikoski (Orimattila)

Comments are closed.