Etsinnässä puheenvuoroja, kirjaesittelyjä tai opinnäytetöitä Suomi 1918 -seminaariin

Historiallinen Yhdistys järjestää 5.4.2018 klo 16-20 seminaarin vuoden 1918 tapahtumista, taustoista ja seurauksista.

Etsimme puheenvuoroja, kirjaesittelyjä sekä seminaari- tai väitöskirjatöitä esiteltäväksi seminaarissa. Olisitko juuri sinä kiinnostunut esittelemään vuoteen 1918 liittyvää aihettasi? Tai tunnetko sopivan aihetta tutkineen henkilön? Ota yhteyttä!

Puheenvuorojen kesto 45min. Historiallisen Yhdistyksen varapuheenjohtaja HuK Ville Vuorensola toimii tilaisuuden moderaattorina. Historiallinen Yhdistys tarjoaa kaikille osallistujille kahvit. Yhdistys korvaa myös puheen/esitelmien pitäjille 50€ puhujapalkkion ja matkakulut halvimman kulkuneuvon mukaan.

Tilaisuus on tarkoitettu Historiallisen Yhdistyksen jäsenille, sekä Helsingin yliopiston historian oppiaineiden opiskelijoille ja muille aiheesta kiinnostuneille.

Lisätiedot ja puhujaehdotukset Historiallisen Yhdistyksen sihteerille, Kaisa-Leena.Rahikka@helsinki.fi 11.3.2018 mennessä

Comments are closed.