Jäseneksi

Historialliseen Yhdistykseen voi liittyä ottamalla yhteyttä puheenjohtajaan (risto.marjomaa at helsinki.fi) tai sihteeriin ja maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun. Maksuohjeet saat liittymisen yhteydessä.

Yhdistyksen hallitus hyväksyy kokouksissaan uudet, jäsenmaksunsa suorittaneet jäsenet, minkä jälkeen heidät kirjataan jäsenrekisteriin.
Vuotuinen jäsenmaksu on 12 euroa, kuitenkin opiskelijoilta ja työttömiltä 7 euroa. Kannatusjäsenmaksu on 35 euroa.
Yhdistyksen jäsenrekisterin rekisteriseloste

Edut jäsenille

Jäsenalennus Historia-lehden tilauksesta

• Yhdistyksen jäsenet saavat 10 € alennuksen lehden vuosi- ja kestotilauksesta. Oikeus alennukseen on vuosikohtainen. Ilmoitathan jäsenyydestäsi lehden tilauksen yhteydessä. Yhteystiedot: puh. (03) 4246 5340, asiakaspalvelu@historialehti.fi; www.historialehti.fi.

Kirja-arviointeja Ennen & Nyt -verkkolehteen

• Muistutamme jäseniämme mahdollisuudesta kirjoittaa kirja-arviointeja Ennen & Nyt -verkkolehteen.  Verkkolehden toimitus vastaanottaa arvostelukappaleita muun muassa Atenan, Editan, Auroran ja SKS:n historiateemaisista julkaisuista. Jos teitä kiinnostaa arvioida joku näiden kustantamoiden uutuusteoksista verkkolehteen, kehotamme ottamaan yhteyttä päätoimittaja Anu Lahtiseen (anulah@utu.fi). Toimitus tilaa ja vastaanottaa myös erilaisia yksittäiskappaleita muilta kustantamoilta, joita voi tiedustella päätoimittajalta. Verkkolehden toimitus kannustaa myös jatkamaan käytäntöä, jonka mukaisesti kiinnostuneet voivat itse hankkia arvostelukappaleen erikoisjulkaisusta tai ulkomaisten kustantamojen uutuuksista.

Jäsenalennus SKS:n kirjoista

• Historiallisen Yhdistyksen jäsenetuihin kuuluu edelleen myös 25% alennus SKS:n kirjoista joko Tiedekirjasta tai SKS:n kirjakaupasta ostettuna. Muista ilmoittaa jäsenyydestäsi. Muista myös SKS:n verkkokirjakauppa.